and she's glorious

heejheeeej (utalas av en kille som gör till rösten som en tjej, fett roligt)
Oj, "fett roligt". Moget Lina ;-)

Har inte bloggat på några dagar. Inte haft tid, eller ska jag vara ärlig så har jag inte orkat. Inte för att jag har haft något intressant att berätta, inte nu heller. Haha, nu jyrar jag. Ganska mycket också!

Idag blev Anita helt gaaaaaalet sur på oss. Där stod vi hela klassen med hakorna nere på golvet medans hon sa att det var nog och gick sin egen väg. Fattade absolut ingenting. Dom problemen ska vi lösa imorgon! Har haft avslutning med LURA grejen idag, ute i skogen. Mackor, varm oboy, öppen eld och bullar, det var ganska roligt faktiskt :) Vi har en bra klass.

Har egentligen sjukt mycket skola som måste göras. För nästa vecka är sista skolveckan. Känner mig inte ens stressad - men det kommer väl. Såsmåning om :)

Nu ska jag släppa ut mina goa vovvar på gården, sen plocka ur diskmaskinen, fy vilken duktig dotter jag är! + poäng. Sen har jag träning. Efter den ska jag och Nullis till syster och äta bananapancakes - lite thailands feeeelings över det hela! helt ok


två snygga tjejer jag hittade på facebook

11 dagar kvar


seriepremiär på lördag också! viktigt

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0