You said your life needed something special, which you don't have

Gårkvällen spenderades i Risön med Ida, Jenfi och Riina. Vi såg hockey och jag höll på att bli rikare, men icket de då! Men det var nära. Vi var inte allt för inne i hockeyn, satt mest och pratade med det var mysigt. Mådde dåligt hela dagen igår. Ont i huvudet, halsen, täpp i näsan, höll nästan på att svimma på spanskan. Hatar det, de är så obehagligt! Kom hem kring elva igår, satt vid datorn en stund. Sen somnade jag.

Idag ska jag och se fotboll klockan fyra, om jag orkar de vill säga. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på ikväll. Känner för att ta det lugnt, så man blir frisk nån gång. Så blir nog bara film och mys skulle jag tippa på. Gör mig sällskap! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0