Kiss me thru the phone

Konstigaste dagen på väldigt, väldigt länge. Var bokstavligen talat död när klockan ringde på morgonen. Har varit seg som ett as hela dagen. Har gjort muntliga matteprovet idag, och det hade ju kunnat gå bättre. Efter skolan gick jag och Elin hem till henne och låg och solade en stund. Skönt var det, sen åt vi middag och jag for hem. Somnade nästan direkt jag kom hem och vaknade mitt i allt av att jag låg och grinade som ett mongo. Kudden var blöt och jag var livrädd. Drömde en jäkligt obehaglig dröm och den var så verklig på något sätt. Somnade om och vaknade klockan nio. Så jag lär ju inte få någon sömn inatt heller.



Nu blir det sängen, sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0