Grease lightning

Just hemkommen från en långpromenad. Det var ganska kallt ute, hade alldeles för lite kläder och mitt headset glappade. Så var sur hela vägen, kanoners! Har engelskaprov imorgon och jag har inte öppnat böckerna, hade inga större planer på att göra det heller. Ska se två prisonbreak avsnitt och sen k a n s k e jag pluggar lite. Får se om det finns ork till det. Slutar ganska tidigt imorgon. Måste hem och plugga direkt. Skriva hela den där jävla fackuppsatsen. Goooosh kommer dö! Men måste göras. Sen blir det kanske en promenad om jag hinner, och sen greys?! ;)

Vi hade dans på idrotten idag, fan vad roligt det var. Och hur jag fick skratta! Snyggaste dansen evah! ;)


Typ så ;)

Nu ska jag duscha! Sen blir det pb :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0