U make my heart go ting-a-ling-ling ;)

Har just kommit hem från gymmet. Gick jäkligt tungt idag, det är så tråkigt och träna då.. Körde igenom benen och mage/rygg, sen ides vi inte nå mer. Nu ska jag gå ut och promenera en sväng, sen duscha och äta. Efter det ska jag bege mig till Elin där jag hade planer på att spendera natten. Och vi ska sova tidigt, har varit sjukt trött hela dagen idag.

Imorgon är det skola som vanligt. Ska göra np i engelska eftersom jag missade det när jag var i sthlm. Och på tal om np så gjorde vi det i NO idag. Och dra mig baklänges hur jävla svårt det var. Får jag inte ig på detdär är det fan ett under. Rök även ihop med min mentor fler än en gång idag, snart får jag mig kring huvudet skulle jag tro.. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på imorgon, kanske försöka springa. Men frågan är ju om mitt knä håller, återstår ju att se :)

Nu hade jag inte mycket mer att komma med!


sommarkänslor, inte sant? :)

Puss & go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0