So I despise that I adore you

Helt tappat suget efter och blogga!
Men ska väl göra ett försök och göra nån slags uppdatering iaf.

Inne på min sista skolvecka nu. Turkiet nästa vecka och sista veckan i skolan är ju ändå så chill så den räknas knappt. Helt otroligt skönt att det snart är över. Dock kommer denna veckan vara ett rent helvete. Har tre stora uppgifter och göra och ett matteprov. Vars ska jag få den tiden ifrån och hinna med allt det? Ingen jävla aning alltså.. Men får väl göra mitt bästa iaf, strunt samma och betygen blir sämre, tar mig ju ändå garanterat in på det jag vill.

Förövrigt är väl allting som vanligt, tror jag? Händer väl inte allt för mycket. Tråkigt dålig självdisciplin jag har på mig själv. Lagt ner allt som kallas träning. Bra Lina, kanoners.. Skjuter fram allting och är lat som tusan. Funderar på att fara och springa idag, men nej, det vet jag att jag inte kommer göra. Kommer bli en promenad, vilket leder till skavsår eller att jag sätter mig hos farmor och pratar strunt. Men ska rycka upp mig.. Nångång.. Men inte just nu! ;) 

Nu får det vara nog :) Puss & Go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0