HAHAHAH!

Har precis suttit och läst Desirées blogg. Och hur jag får skratta. Tjejen är så fjortis som man kan bli och sitter och uttalar sig om hur en fjortis egentligen är.. Kolla typ dethär;

En perfekt helg för Desirée.

Solig väder på Fredagen, gå ut fika och shoppa. Senare mot kvällen åka hem & fixa sig, dra och möta upp lite kompisar och gå till en hemma fest på söder. Nära mig, kröka. Vodka, dansa på bordet och mysa med en kille i soffan. En snygg kille med Charm. Däcka i killens famn och vakna upp på morgonen och dra hem direkt.

Lördag. Vaknar innan tolv, och går ut och träffar lite kompisar i stan, solen skiner. Åka hem och fixa mig, köpa dricka och dra till ett berg vid en solnedgång. Dricka vodka och sjunga till Britney Spears, spy mitt på marken, och dansa som en galen indian. Åka hem med en söt kille och sova hos honom. Mys!

Söndag. BAAAKIIIIIIIIIIS



Ursäkta mig. Men vem fan skriver nåt sånt där i sin blogg?
Jag dör.
Haha.

Kommentarer
Postat av: Reggie

HAHHAHAHAH!!! (y) Fin tjej 2k

2009-05-11 @ 16:52:28
URL: http://rrregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0