Don't be the reason

Fredag idag! Efterlängtat :)
Råkade försova mig på morgon, men missade bara slöjden så det var ingen fara. Har även haft so-prov idag. Och det gick helt sjukt bra, kändes nästan som att det blev alla rätt. Men nåt poäng har jag säkert missat. Tokskönt väder idag också, så alla raster har spenerats ute i solen.. Måste bara säga att vi har en jäkligt roligt klass även fast vi är lite för omogna. Så idag har vi bland annat haft kuddkrig och lekt fåglar typ?





Väldigt söta bilder, jag vet ;) Men denhär tar fan priset;



Har förövrigt varit på stan med Ida, Jenfi och Riina idag. Det var trevligt och varmt.. Vi gick och åt glass på myggan, himla gott. Sen kikade vi runt lite. Sen gick jag och hälsade på syster en sväng. Körde runt lite och sen for vi och hämtade nån trampmaskin hos Linn. Måste säga att Ida var himla snygg när hon stod på balkongen och trampade med dendär. Jag och pappa fick oss ett riktigt gott skratt när vi körde förbi ;)

Vad som händer ikväll har jag ingen aning om faktiskt. Elin är iallafall påväg hit, men vad vi hittar på får vi se. Inte sitta inne och dega iaf, nejnej!

Imorgon.. är en ny dag och jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra då heller! Men vi tar det som det kommer. Japp, det gör vi ;) RIGHT?!?!

Puss & go

Kommentarer
Postat av: EG

Hahaha fifan vad fula! :)

2009-05-16 @ 01:24:12
URL: http://elingamnes.blogg.se/
Postat av: Ida

Härliga bilder! dom fick mig å le ;)

2009-05-16 @ 01:36:24
URL: http://stenmanida.blogg.se/
Postat av: Ida

I know Im sexy, tell me something I did´n know ;D

2009-05-19 @ 22:20:03
URL: http://idabergeskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0