♥ - som tonårsbarn på hemväg efter gårdagens debut

Sådärja! Dammade av mina skitdåliga springskor och for ut och sprang 8 härliga kilometer. Och det gick.. SÅ JÄVLA BRA! Helt underbart att komma hem och ducsha och sen landa i soffan. Finns nog inget skönare! Märkte även att jag måste införskaffa mig ett par nya springskor. Mina är dåliga, känns som att springa i vanliga skor. Men tur jag känner nån som är haj på det där med skor, systeryster ;)

Fysikprovet idag gick bättre än väntat. Lars berömde mig mycket som tusan, inte illa. Sen var jag, Ida, Riina & Jennifer och åkte skridskor.. Kanske sista gången för den här vintern, tråkigt - men sant. Slutar alltid när det är som roligast, men what to do liksom? Läste Idas inlägg om Jennifer. Och jag kan inte annat än hålla med. Jennifer är nog den farligaste personen man kan sätta på ett par skridskor med en klubba i handen. Man har ingen aning om vad som kommer hända här näst, skevar och mitt i allt kommer ett stenhårt skott rakt mot pannan. Och så kommer hon i full karriär och åker mot mig. Man blir fan livrädd "I'm out of here"  oja. på tre röda är man där ifrån, fyfan.



Imorgon blir det mys med mina tjejer, trevligt värre!

Nu ska jag gå och byta några ord med min bror, sen se greys! PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men det är ju det som är tjusningen med mig!!! :)Inte sant? ;D

2009-03-20 @ 15:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0