♥ - feels like so whatever

Jag är inte trött, inte för fem öre. Igår var jag hurtig som bara den! Jag och Elin tog oss en promenad på nästan två timmar, dock lite stopp här och var. Sen kom Ida till mig. Vi såg bandy på tv och HEJA SIRIUS säger jag ju bara! Fyfan vad bra och ESKHULT, dra mig baklänges vilken jävla lirare. Efter bandyn gick vi och promenerade i en timme. Så idag har mina benhinnor varit döda för att jag gick i dåliga skor igår. Smällar man får ta när man är lat och inte ids leta fram skorna. Sen hade vi tänkt se Grey's, men det gick ju som det gick. Vi såg ju tio minuter iaf..

Den här dagen har varit.. PISSDÅLIG! Började med att vi vaknade på morgonen, stendöda båda två, klockan var även tjugo i åtta.. Stressigt och vi övervägde nästan att inte fara till skolan. Men så blev det iaf. Väl där så irriterade jag mig bara på småsaker osv. Efter skolan gick jag och Ida och fixade pillllller, till min mens. För den är helt jävla störd. Blir de inte bättre då äre krysssssset på allt.

Idag har jag funderat på en hel del. Bland annat varför man i dagens läge tycker så jävla synd om sig själv hela tiden?! "Jag har ont här.. Idag har jag ont här.. Fan vad jag slog mig igår.. osvosv"  Varför är man så sjukt självupptagen och gnäller hela jävla tiden?! Tillslut blir man bara less och höra det. Jag stänger då av mina öron direkt nån börjar om såntdär. ORKAR inte lyssna. Sen en till grej.. Man vinner ingenting på att tycka synd om sig själv, INGENTING. Vad det än gäller. Hur jävla tungt det än känns, vilka motgångar man än möter så finns det alltid någon som vill hjälpa dig upp på fötter igen. Det är bara ta dendär förbannades tjuren i hornen, bita ihop och hålla det inom sig.

Har varit hurtig idag också, promenad 1,5h! Var otroligt skönt väder ute. Skönt att bara promenera och rensa ut alla tankar ibland, är som välbehövligt. Och för stunden tror jag att det var precis vad jag behövde.


ego girl

Nu ska jag krypa ner under täcket och fundera lite till!
Och imorgon säger vi grattis åt mamma som fyller år ♥

Det var inte såhär vi ville ha det..




Kommentarer
Postat av: eleanor

promenera och duscha är de bästa man kan göra om man är lessen! :)

2009-03-12 @ 18:42:58
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie

Något snygg tjej ;)

2009-03-14 @ 16:20:12
URL: http://anneliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0