♥ - niiiice!

Gårdagen var supertrevlig på alla sätt och vis! Fix, skönmusik, skrik, twister, SKRATT, rensa garderoben, solbrillor, skoterskor, oversize jacka, björnfittan... ;o, osvosv! Jag hade jävligt roligt och det gör vi om snart igen, OKEJ?! ;)



snygg emo-jenfi på sista bilden.. ;)

Ida och Riina kryssade oss igår kväll, jag elin och jenfi sov här, vaknade före tuppen av att de var ljust i rummet. sen har vi bara ätit och lyssnar på blondinskämt.. Nu ska jag göra mig iordning och fara på stan en sväng. Prata med syster och fixa de sista till tåget ikväll, åker nämligen till Uppsala med sötriina ;);););) Fan vad kul!

Kvällens snyggaste bild, pinsamt men ni måste få se ;)


CIAO

Kommentarer
Postat av: Ida

Sista bilden är underbar ! =)

2009-03-23 @ 12:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0