♥ - you can have whatever you like

Fan vilken blogglust jag har, helt sjukt. MEN, då har jag absolut ingenting och skriva om, så då skiter det sig i vilket fall som helst. Tog sovmorgon idag, bror kom in och väckte mig klockan två, blev bokstavligen talat galen. Hade kunnat sova flera timmar till kändes det som. Nåväl, så tittar jag ut genom fönstret och det är typ snöstorm! Fin start på lovet, lagomt less man blir. Så jag tog datorn och låg kvar i sängen och väntade tills pappa kom hem och lagade middag. Fy vad lat jag är!

Imorgon får jag mina skidor! Så då ska jag ut i skidspåren vill jag lova. Längtar faktiskt ;-] Och sen på torsdag bär det av till Ylläs, och där lär det bli en hel del skidåkning (och nån vinflaska är också utlovad!;) ) Blir nog roligt! Hoppas på det iaf. Dock missar jag P19s kvartsfinal, hade velat se den, men får önska dom lycka till iaf!

Nu är min sötnos påväg hit, eller snart iallafall. Vet inte vad vi ska hitta på. Blir säkert bara mysa och se film. Men vi får se vad kvällen har att erbjuda, vilket oftast brukar vara ingenting. Nu ska jag bädda sängen och städa undan lite.

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0