♥ - talk to me like lovers do

Jag är trött.
& jag är seg.

Men samtidigt är jag så himla glad!

Var grymt i Uppsala i helgen. Tågresan dit var seg som självaste fan. Fick oss bara nån enstaka timmes sömn, bättre än ingenting. Väl framme i Uppsala bar det av till studenternas och först såg vi F17 finalen. SAIK stekte som fan, inget mer om det. Sen började det strömma in kalixbor där, lovar att de var minst 100 pers från Kalix som var där. Närmare 600 personer på läktaren och en jävligt bra match av Kalix! Sjukt kul och se. Efter matchen var det kramkalas och glädjetårar ute på isen, och jag fick mitt OTH slut, eller vad säger vi Riina?



Sen tågresan hem.
Och måste bara få säga att jag var så jävla rädd. En äldre man (45+ kanske?) satt och stirrade på mig hela tiden från den sekunden jag satt mig i stolen i Uppsala tills han skulle stiga av, och log åt mig hela tiden. Sen reste han sig, och kommer och sätter sig bredvid mig! Och fortsatt och stirra/le. Jag blev livrädd, visste inte vad jag skulle göra. Fick typ panik. Så jag låste in mig på toan och väntade på att tåget skulle stanna. Då vågade jag mig ut och då var han borta. Usch var verkligen en obehaglig känsla måste jag säga. Huvva.

Jag har jävligt stor lust att kryssa skolan imorgon. Vore skapligt skönt. Men bara att häva sig dit, inte mycket annat till val. Borde börja dra mig mot sängen, ser ganska lockande ut..

"Jag vill gå i klackiisskoooooor"
- J.Lindbäck ;)

Nu blir det fan i mig sängen! Goodnight sweethearts ♥

Kommentarer
Postat av: johnnn

peddo bear!

2009-03-23 @ 23:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0