♥ - jävligt dåligt morgonhumör.

Min morgon har varit rent utsagt förjävlig. Usch vad jag är på dåligt humör, vill bara gräva ner mig och dö. Först börjar Jeppe dammsuga klockan elva, vilket för mig är på tok för tidigt. Sen kommer mamma och hennes kompis hem och typ skriker och skrattar högt. Och sen när jag väl kommer ut ur rummet fly förbannad fäller han kommentaren - goodmorning sunshine! OHYES, fan vad glad man blir.

Nu ska jag ut och skidra och förhoppningsvis blir på bättre humör. Jenfi jävla tok ska skidra från Risön ;o Sen har jag träning, sista för iår tråkigt nog.. Sen får vi se vad kvällen har ett erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Eve

Ååh, finns inget bättre än sånna mornar <333

2009-03-04 @ 15:22:12
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/
Postat av: Lina

Nej, förstör typ hela dagen ;)

2009-03-04 @ 15:29:23
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0