♥ - I know that love will find a way

Dags att pusta ut. Har varit en fartfylld men ändå lugn dag. Började med tårtbak, sen en liten siesta och sen till den efterlängdade skidåkningen. Har inte mycket att säga mer än att de var jävulskt bakhalt och att det är jobbigt i armarna. Fick mig ett och annat skratt, snygg vurpa drog jag också. Men Ronny ska lära mig allt han kan (när det gäller allt..haha) så kan inte mer än bli lyckat!

Har precis sett årets tråkigaste bandymatch på tv. Västerås vann med 7-0, eller om det var 8. Medans SAIK-Hammarby blev 5-4, så nog hade man hellre sett den matchen, oja. Om det är väder imorgon ska jag och mina tötnosar (jenfi & riina) ut och skidra :)

Har precis laddad hem mysigaste skivan ever! Längtar tills det är dags att sova, kommer somna sååååå gott ;) På tal om och sova. Så nej, vi river inte ut vårat hus, det är bara Ida som är igång. Helt sjukt hur hon sparkar och slår i väggen när vi ska sova, right jeppe?

glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0