♥ - hemma.

Hemma efter en UNDERBAR helg i sthlm med världens bästa syster. Har varit så otroligt mysigt och ville verkligen inte fara hem. Helgen gick alldeles för fort och nu är man på hemmaplan och tillbaka i verkligheten igen. Känns otroligt jobbigt. Skönt att vara där och slippa allting i denhär förbannandes SKITHÅLAN, bokstavligen talat så vill jag här i från på en rackarns gång. Sen vi kom hem har jag bara varit arg och förbannad. USCH USCH USCH

Och när jag lika är igång och är irriterad. Måste jag bara få säga hur otroligt bra IDA är och få mig att inse saker och ting. Hur jag än försöker, så kan jag inte förstå det själv, men med hennes hjälp är allting glasklart och ingenting att överhuvud taget bry sig om! Så den lösaktiga lilla fittan kan ju göra vad fan hon vill, för vi bryr oss inte. Inte för fem öre! Haha. Det jag har blundat för och inte har velat se är så jävla skönt att det är over and out nu. MM MM MMMM! sådärja. Don't you ever come back to me again.

Nog om det och tillbaka till våran sthlms resa! Orkar inte berätta allting, för då är det alldels för ospännande.. Men lite kan ni ju få veta iaf ;)

Vi har;
♥ Shoppat som galningar! 
♥ Fyllt en väska med sand...
♥ Sett melodifestivalen finalen, LIVE i globen!
♥ Sprungit runt globen med klackidojor och jagat Alcazar
♥ Fått gratis korv.... HAHAH!
♥ Flörtat på G-STAR! ;) ;) ;)
♥ Druckit vin & bacardi!
♥ Ätit supergod mat (dock blev det inge Koh Phangan.. )
♥ Köpt snygga brillor som var med oss hela helgen ;)
♥ Opererat bort en ring!!!! 

Nu orkar jag inge mer! Bilder kommer imorgon! PUSSIS

Kommentarer
Postat av: Eve

Låter som en perfekt helg :)

förresten.. jag satt och läste många gamla blogg inlägg, fyfan vad kul vi hade förut & jag saknar verkligen det! :( du jag och ida ;)

2009-03-15 @ 20:54:22
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/
Postat av: ...

Vadå operera bort en ring?

2009-03-16 @ 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0