♥ - håll mig hårt eller släpp mig helt.

Hade jag haft tid, ork och lust hade jag skrivit ett jävligt långt inlägg nu. Men det orkar jag inte, jag har all tid i världen men ingen lust. Spenderade sista dagarna av lovet i Ylläs! Och det var väldigt trevligt, dock hade det nog varit kul och vara hemma också. Men har inte missat något speciellt så jag överlever. Åkte dit i torsdags. Mat, vin, kortspel och sen en liten olycka.. Bastun tog nämligen eld och brann upp :(



På fredagen var det dags för skidåkning! Jag, pappa och Ronny for ut. Ida, mamma och Sandra bangade av olika anledningar. Ronny hade skidskola med mig och jag höll mitt humör uppe (kors i taket, händer fan inte ofta). Sen powernapade vi och sen var det dags för mat! Och fan så gott det var, åt typ ihjäl mig. Sen badade vi badtunna och det var JÄVLIGT NICE. Snöänglar och hela köret. Bildbevis kommer när Ida får in bilderna på datorn.. Sen sprättade jag alla mina pengar på telefonen, jävligt onödigt om jag får säga de själv. Sen sussade vi.

Lördag, slalom hela dagen. FYFAN vad kul, är jäkligt länge sen jag har åkt. Men det var riktigt kul! Nu fick jag jävligt bråttom kom jag just på. Bandyn börjar nu förfan, vi får ta resten sen =) HEJRÅ

Kommentarer
Postat av: Evelina Öqv

Men shit! Brann bara upp sådär eller?

2009-03-10 @ 14:22:52
Postat av: jesper

HAHAAHHA LBT .......?

2009-03-10 @ 15:20:47
Postat av: Eve

Helt seriöst så vet jag inte, men jag får aldrig kärringstopp :) tro det eller ej.. jag är helt seriöst bra ;) Mamma har helt inponerad! för att vara jag så är jag bra ;)

2009-03-10 @ 19:47:47
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0