27/7 -09

Ja ni, vad tusan ska man skriva här nu förtiden?
Finns inte allt för mycket allt berätta. Mer än att jag trivs otroligt bra i tillvaron för tillfället. Det är sommarlov, det är sol ute & jag har världens bästa vänner och en underbar pojkvän (hatar ordet, men vafan säger man?), ett sommarjobb som ger katching i kassan, vilket vi gillar e x t r e m t mycket. Även fast det är skittråkigt så är det absolut värt det.

Gårdagen spenderades hos Jennifer. God mat, efterrätt, såg lite fotboll, spelade kubb, jyrade på som vanligt och sedan cyklade vi ner till stan och lyssnade på Agnes och när Camilla sjöng. Och får jag säga det tyckte jag nästan att Camilla var bättre än Agnes. Fick gåshud så fort quinnan öppnade munnen! :) Och måste bara än en gång få säga hur otroligt bra jag trivs med mina vänner. Känner mig så otroligt trygg och kan vara mig själv upp till 110 % med dem! I really love you guys :) Bilder kommer väl här senare nångång då Riina och Elin fått in de på datorn.

Nu ska jag hoppa i duschen, och vad som händer ikväll.. = stort frågetecken. Ingen aning. Nåja, bor man där vi bor så är det inte så ovanligt, börjar som bli van.

Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0