Down, down, down, everybody's falling down

Ey allå! Idag har jag jobbat. Hela dagen, 07.30-16.00! Jobbigt var det, inte det minsta kul heller. Idag har jag även kommit fram till att mygg och myror är de värsta varelserna som finns på denna planet. Uppäten hela jag, men det är smällar man får ta helt enkelt. Tror jag?

Somsagt, helgen var trevlig. Här är några bilder :)




Resten hittar ni på facebook!

Gud vilken mes jag har blivit, vet inte vad som har hänt. Satt och tittade igenom alla fotbollsbilder och alla gothiabilder och jag grät som en liten unge som inte fått några julklappar på julafton. Och det slutade inte. Det fortsatt och fortsatt, helt sjukt! Nog för att jag saknar det hur mycket som helst och saknar alla stunder tillsammans med laget. Men ändå, inte ska jag väl sitta och grina över det. Ja ojoj, vilken jävla pussy jag är/har blivit?

http://www.pixbox.se/alb_show_id1088200_page0.html

Idag har jag och pappa åkt inlines, hela 14 km fick vi nog ihop. Så nu är jag död i stjärten, den tar himla mycket stryk kan jag säga. Men träning får den ju också, extra + i kanten. Har inte duschat ännu, så sitter här och luktar illa. Så ska hoppa in i duschen och sen krypa ner under täcket! Och det ska bli skönt, är astrött just nu. Inte så himla delicious :(


"Annars går de inte ;)"

Nej, annars går det inte ;)

SLEEP TIGHT SUCKERS

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag saknar ockso stunerna so forbannat mycket.. Haha! ursakta stavningen, men jag har typ engelska po den har datorn eller nogot.

2009-06-30 @ 08:57:20
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0