Something, somewhere, that I long to find

Hemma nu igen. Husvagn - kanske det värsta som finns? Tror de. Jag ville dö 48h av 48 möjliga. Nä, så illa var det kanske inte. Men min satans allergi gör allting tvåhundra gånger värre. Less den skiten! Är det såhär nästa sommar flyttar jag till - ja där det inte finns svenskt gräs. Men Nullis har varit med iaf, och det var ju tur det, annars hade det inte gått.

Nu är Ella här, och hon har så ont i höger framben så hon kan inte ens gå.. Men vi har gett henne lite smärtstillande så nu har hon legat i min famn en stund och blivit kliat, sötvovven :)

Ida är strax påväg hitåt, blir att bara ta det lugnt ikväll. Jag har då inte ork till något annat. Se film eller nåt. Nu måste jag kanske dra mig till duschen, är inte så fräsch! Hoho

Puss & go!

Kommentarer
Postat av: Evelina

så du tycker det du ;)

2009-07-16 @ 22:32:07
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack för din röst:)

2009-07-17 @ 02:20:15
URL: http://rebeccasegermark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0