Om jag kommer dit igen, har du en plats där jag kan vila? Ett rum där jag kan känna att jag är nånstans ifrån?

Dagen har varit lite av en skitdag, men har ändå haft sina ljusglimtar. Vaknade med min sötnos på morron. Sen kom Ida och hämtade mig och så for vi till frevis och var spenderade några timmar där, var mysigt! Somnade som två klubbade sälar båda två, riktigt skönt var det iallafall. Sen gasade vi hemåt. For och vattnade farmors blommor, for hem igen och somnade på soffan vi har ute i nästan två timmar. Drömde att jag och jompiie var på en båt och var typ sjösjuka och låg och spydde ikapp och kunde inte gå eller nånting. Fräscht som fan. 

Nulle glömde sina sockar här för nån dag sen,
och då går det som det går när Ida kommer hit ;)



Sen har jag varit och badat med mina sötnosar nere på campingen. Var kul som tusan, och hur jag fick skratta åt dig Riina, du är så söt! :) Nu borde bastun ha blivit varm, så ska pysa ut dit och sitta där länge och väl! SKÖNT är så frusen från badet. Efter det blir det och krypa ner under täcket.

Kanske skriver nåt mer sen :)

PUSS & SNOSS

Kommentarer
Postat av: Fanny

Denna bildserie fick mig att fnissa högt i min ensamhet, ha ha ha

2009-07-03 @ 16:13:44
URL: http://fannyyjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0