Seconds turn to ages

Woooosh, det är mycket nu! Har knappt tid och sitta här, eller ja det har jag visst, men inte tid och skriva blogg.

Har äntligen kunnat börja träna igen, vilket känns U-N-D-E-R-B-A-R-T! Inte kunnat träna på 5 veckor, allergin tar död på mig. Visst är det jobbigt som fan när man väl börjat nu igen, men det är värt det! Var ute och sprang i måndags, powerwalk med Nullet igår och idag har jag varit och sprungit igen. Imorgon blir det en morgonprommis och sen under helgen blir det ingenting alls. För då är det Luleå Kalaset, wiho!

Ska åka till Luleå imorgon med Elin och shoppa på dan, senare på kvällen är det Rix Fm festivalen och efter det åker jag till mormor och sover. På fredag kommer Ida och Elin kanske? och Riina. Grymt kul vi ska ha, massvis med trevligheter! GILLA ;) Är där på lördag också, så kommer hem på söndag först. På söndag är det även 2 augusti vilket betyder att det är 29 dagar tills jag fyller år och då har jag och Nullis varit tillsammans 4 månader! ♥



Nu ska jag strax hoppa i duschen (är ju bara två timmar sen jag kom hem.. FRÄSCHT!). Ska bara ringa Elin först. Efter det ska jag kolla igenom vad jag ska ha med mig för kläder till Luleå. Läsa lite och sen är det godnatt för min del!

En bra låt, visst Nullis?! Tossi sa det iaf...


Carry on - and I will forever
Longing drives bad memories away
And still I carry on and I will forever
Cause when I see you smile
I dare to believe again


Ha en trevlig helg, för det ska då jag ha! ;)

PUSS & SNOSS ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0