Ge mig, ge mig, ge mig nåt mer, nåt att jobba med

Jag förstår inte, jag uppdaterar (nästan) aldrig min blogg. Och när jag väl skriver så är det inte så intressant, men ändå ökar läsar antalet och jag förstår inte varför? Vet knappt nån som läser min blogg, eller ja, typ några styckna. Och vet ju även att mamma är en trogen läsare utan att våga erkänna det (Förlåt.. ;o ).

PDOL i helgen, men jag skiter i det - faktiskt. Har inte alls så stor lust att fara, så jag tror jag ska fara till stugan och vara där med farmor några dagar istället, mysigt! Far på LK istället :)

Fick HM's höstkatalog idag, och gud så fina kläder det fanns. Så därifrån ska det beställas! Kom även på idag att jag fyller år på typ 5 veckor, det är inte så jävla länge egentligen. Dock har vi ju redan börjat skolan då, så det är väl ingenting att längta till I guess? Strunt samma, nu ska jag se Jönsson Ligan med Nullis och sen sova! ;)

PUSS OCH GO

Kommentarer
Postat av: Lillalie

haha jo jag vet :P :D

2009-07-23 @ 22:38:46
URL: http://lillalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0