Could it be any harder?

Sådärja! Äntligen får jag slå mig ner här och pusta ut. Ehm fel ordval kanske? Men har hållt på och packa massa grejer tills imorgon, ska nämligen till Piteå med Nullis, mamma och pappa och hälsa på mormor och dom där dom står med husvagnen..... YEIY! not. Vad fan har man med sig när man ska bo i husvagn? ofta jag vet? men har packat typ hela garderoben och myggmedlet, som Moa sa -"..och myggmedel... glöm förhelvete inte det!!!" Haha, hon är som söt :) Vi blir där till på torsdag, blir nog mysigt tror jag. Gå på stan och ta det lugnt, sol och bada om vädret tillåter det vill säga.

Egentligen borde jag sova med tanke på att jag måste kliva upp på typ sådär 6 timmar. Men är inte det minsta trött eftersom vi sov till halv två idag... Igen. Shit happens vafan?

Äh, nu måste jag sova! Får väl skriva mer nån annan gång. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0