♥ you're so beautiful, so damn beautiful

Fan vad jag är less. Nyår har alltid floppat, och det gjorde det även iår. Var så nykter som man kan bli, betalade onödiga taxipengar för att sedan stå ute och frysa i typ en timme. Åker till göteborg på typ elva timmar. Jag kommer bli sjuk nu när jag lägger mig för att jag fryser som ett litet jävla barn. SERIÖST, skjut mig. FAst lika bra och bli sjuk, vill inte åka på dendär skiten! Hade mycket hellre legat hemma och sett film och myst med trevligt sällskap, oja. Sen är min mamma oroligast i världen, när jag nämnde att vi var på fra hann hon ringa mig 3 gånger inom loppet på 5 minuter typ, fin tjej.. WHATEVER, nu ska jag lägga mig i sängen.. och typ dö.

Det fanns endast 1 grej som fick mig på bra humör, och det tackar jag för. Det var inte helt fel =)

Ja bra heeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0