♥ Yes, you look wonderful tonight

Matchen igår.. 5-5 mot Uppsala! Och det är faktiskt jävligt bra. Dom är seriefavortier, vi är nykomlingar och vi var inte ens sämre. Fan vad det känns bra. Dock känns det surt och kliva av planen med 1 poäng, då 2 poäng lika gäna kunde vara våra. Eftersom vi bommade så jäkla mycket. Men nu struntar vi i det, 1 poäng och jag är så jävla nöjd över matchen.

http://www.kuriren.nu/lokala/kalix_artikel.aspx?ArticleId=4492294&place=Kalix
http://www.nsd.se/nyheter/kalix/artikel.aspx?ArticleId=4358517
..fast i nsd ska det så Lina Bergeskans Tano, inte Ida.

Är hemma på lunch nu. Har egentligen matte, men var tvungen och hämta idrottskläderna, så var tvungen och skippa den, för det är inte så bra och missa första idrottslektionen när man har ny lärare, nej. Efter skolan kommer Ida hit och då blire biologi för hela slanten, fyy så jobbigt. Men det måste göras. Sen träning. Nu ska jag gå och försöka få mig nå mat i magen, kanske baka en kladdkaka, fan vad gott.. Men får se!



Åh, jag är så pantad/patetisk/skrattretande ja allt vad som nu skrivs..
Du är så gullig plutten!


Kommentarer
Postat av: Ida

Eh jå, Plutten..

2009-01-13 @ 14:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0