♥ We belong togheter

Nu har även John konstaterat att jag skriver i gåtor! Men det är så himla svårt och inte göra det, det bara blir så. För man kan inte nämna namn och så vidare, det blir himla svårt och skriva ibland. Men jag ska göra mitt bästa, försöka bättra mig :)

Har varit på 9årskalas idag.. Och kan säga direkt att det där inte är min grej, no offence eller nånting, men känns som att man kunde göra så pass mycket bättre saker än och bara sitta där och smälla i sig fika en fredag kväll. Nu har jag äntligen landat här i stolen på Slåttervägen 19. Har inga planer för kvällen. Tror att jag ska ta det lugnt och bara se nån film, kanske får sällskap om jag har tur. Men vi får väl se hur det blir med den saken. Imorgon ska min älsklings tös komma hit! Blir bastu, mys, fix, middag och ännu mer mys. Och helt nyktert, skönt! Nämligen match på söndag, viktig som tusan, så vi ska tagga som bara fan.

Nu känns det som att allting står stilla. Helt plötsligt kommer allting till mig. Känns otroligt tungt och välja. Det finns en historia bakom allt och jag vet inte vad som är rätt, eller vad som är fel. Hur jag än vrider och vänder på det är det som att allting kommer sluta upp i kaos. Jag vill inte göra någon illa eller såra någon.. Jag hoppas bara på det bästa just nu.

Nu: ? Vet inte, typ tv/sängen eller nåt?!

Snälla flickor, mogna lite! Det är lixom history, no one cares!

Kommentarer
Postat av: John

JAPP, det blev lite bättre den här gången, men fortfarande i gåtor. Fortsätt! =D

2009-01-10 @ 02:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0