♥ "vi tackar domaren och förlorarna med en varm applåd"

Jag är inte alls less! Jag mår hur jäkla fint som helst. Fick nån humörsvänging vilket förklarar föregånde inlägg. Idag har jag varit så otroligt trött. När mamma öppnade dörren och väckte oss på morgonen, ville bara dö och hitta på en ursäkt att inte gå till skolan. Men jag kunde inte lämna Ida i sticket, så vi pallrade oss upp och for iaf. Somnade på engelskan och även i cafeterian. Och lite smått irriterad, hade precis somnat och som kommer Jocke och kastar en pappersboll i ansiktet på mig. Om blickar kunde döda skulle Jocke vara STENDÖD vid det här laget. Hade träningsmatch mot P-15 ikväll! Vinst, lite nice, vi lekte oss igenom hela matchen, bara fulade oss och gjorde typ ingenting seriöst. Däremot tog dom de sten seriöst, vilket bara gjorde dom ännu mer grinig ;) Satt en straff från felhållet, mäkta stolt jag är! Sen får vi inte glömma allt gitarrspeleri av mig och regga, snikkt! Fick min även en käftsmäll av Ida idag, "vem var det som spydde?" HAHA, dy är söt =)

Nu ska jag käka upp min äckliga gröt tallrik och sen se nyaste 90210!

The way you making me feel ;)
Ååh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0