♥ Wish I could keep u much longer

Fick nå sug efter och skriva blogg, eftersom det börjar vara ett tag sen nu. Så jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men det är sånt som händer. Busy woman you know! Har nämligen spenderat helgen i Göteborg med mitt underbara bandylag. Har varit hur trevligt som helst. Hur matcherna har gått kan vi hoppa över denhär gången. Däremot kände jag av en bristning i ljumsken innan vi for till Göteborg. Men följde med iaf, efter tjugo spelade minuter brast det, spelade färdigt första halvlek vilket var HELT åt skogen onödigt. Så nu sitter jag här med ont i ljumsken och 300 mil tur-och-retur i benen. Det känns kan jag ju tala om för er. Hade nästan varit lika skönt och stannat hemma i helgen. Men vi har så satans kul utanför bandyplanen, så nix. Lika bra att jag följde med!



Kom hem till Kalix just efter 13. Då ringde Ika och sa att hon hade fixat Joe åt mig. Så jag tog en snabb dusch och for på sjukhuset sen. Så Joe gav mig en behandling för ljumsken och så fick jag nå piller som jag ska äta. Så jag blir F.F.F till helgen, nämligen match på lördag! Ska tillbaka till han imorgon också, samma behandling och så ska vi töja lite. Måste passa på och tacka han också! Så himla fin kille det där, han ställer alltid upp, så fort det är nånting! På tal om det ska jag på massage på onsdag, fytusan så skönt alltså! Hur jag längtar. Nåja, nog med självömkan nu.

Nu börjar min fantasi brista, och jag vet inte om jag ids skriva så mycket mer. Själv ids jag då aldrig läsa långa blogginlägg.
Så nu får det vara nog! På återseende ;)


Måste förresten lägga in bästa låten på resan ;)



"When you're feeling empty, keep me in your memory"

♥ 

Kommentarer
Postat av: Heelena

F.F.F ohlalala :D haha, det där kommer bli ett värstinguttryck :D

2009-01-19 @ 21:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0