♥ Only hope

"En oväntad flirt kan få ditt hjärta att slå ett extra slag.
Glada nyheter väntar i frågor som rör barn."


Mitt horoskop för dagen. Det är så sjukt äckligt att det kan stämma så bra. Kan säga att mitt hjärta inte bara slagit ett extra slag idag, först har någon tagit ut och stampat på det för att sedan bli upplockat av någon annan och sen slå tolv volter och sen hamna på rätt plats i två delar hos två olika personer. Har varit en jävla jobbig dag måste jag säga, vet inte vad jag håller på med. Jag har gett mig in på något omöjligt och dåligt, som alla, varenda jävel har sagt från början. Men jag är så jävla dålig, värdelös. Lyssnar aldrig på någon annan vid tillfällen som dessa. Vilket jag borde göra. Blir så jäkla less mig själv. Vet att i slutändan kommer det ändå sluta med bråk och en jävla massa andra intriger. Men nu får jag fan skylla mig själv.

Men trots allt så finns det två personer som alltid står vid min sida. Dom två personerna som jag kan dela mina djupaste tankar och funderingar med. Spelar ingen roll hur dumma val jag än gör. Dom sviker mig aldrig, finns alltid där. Och varje gång jag faller, eller även om jag bara är deprimerad. Så finns dom alltid där, hjälper mig upp och håller alltid armarna öppna och låter mig komma och landa tryggt i deras famnar. Finns alltid en axel som jag får vila mot när det känns tungt. Dom lyssnar med öppna öron. Dessa underbara flickor är mina. Och vad som än händer tänker jag aldrig släppa taget.  Alla mina drömmar och mål är tillsammans med dom. Och i med och motvind så står dom alltid vid min sida. Jag har funnit den vänskap, den vänskap som får mig att må bra. Som får mig att se ljuset i tunneln och som får mig att orka kliva upp på morgonen. Jag har funnit den vänskap som alla borde uppleva. Igår, idag, nu, imorgon, föralltid. Jag älskar er tjejer.

 


"And I lift my hands and pray, to be only yours"

with love, L ♥

Kommentarer
Postat av: John

Du glömde; http://www.youtube.com/

2009-01-21 @ 23:55:01
Postat av: Ida

älskling !

2009-01-22 @ 15:50:11
Postat av: Elin

Bäste!<3

2009-01-26 @ 18:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0