♥ You've changed my whole life, don't know what you're doing to me with your love



Så ser mitt rum ut nu, gnäll inte på min obäddade säng, orkade inte.. På bilden ser väggen typ grön ut, men den är mer brun. Är faktiskt supernöjd, nu fattas bara ett par gardiner som fattas, sen är det helt klart. Nackdel dock att rummet är så nära mamma och pappas, dom hör typ när jag andas, och det suger.. Bokstavligen.

Igår var jag så jäkla trött hela dagen, låg i sängen hela dagen typ. Såg Twilight och Never back down, var inte speciellt imponerad av Twilight men Never back down var bra. Idag ska jag försöka umgås lite med Elin, och sen vad som händer ikväll får jag se, man vet aldrig ;)



Nu ska jag hoppa i duschen och sen ringa Elin! CIAO

Kommentarer
Postat av: Madde juuuee

Never Back Down är ju bara SÅ klockren film!! usch vad den är bra :(

2009-01-08 @ 19:56:06
URL: http://maddealmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0