♥ - this one is for all of you.

Matchen gick dåligt. Eller inte dåligt, men 5-1 förlordade vi med. Nog för att vi hade 11 spelare, alltså inga avbytare och inte ordinarie lag. 1-1 i paus, men då tappade vi i andra istället. Och jag tog en jävla onödig utvisning, whatever.

Sitter här och funderar vad jag ska hitta på ikväll? Har ingen aning vad jag ska hitta på. Är sugen och bowla, men de lär vara fullbokat så de skiter ju sig i vilket fall som helst. Skulle behöva fixa en ny design till min blogg, den är inte så vacker för tillfället. Men de tänker jag inte spendera min lördagkväll med iaf. Nåja, kanske dyker upp något mitt i allt.

Måste bara tillägga vilken jävla stjärna du är Elin!


Ha det bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Lina, du är bäst :)

2009-02-28 @ 17:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0