♥ - det tar aldrig riktigt slut.

Hemma efter en ganska lugn skoldagfaktiskt. Började dagen med landbandy med min aktiva(vidmyt) idrottsgrupp. Är faktiskt roligt även fast vi är lite som vi är. Kul att jag, Helena och Jenfi är bäst. Sen är resten (jonne, kulo, johan) typ ute efter att kötta mig som fan. Sist blev jag skallad i ögonbrynet, idag fick jag en armbåge i munnen, underbart! Men vad är det och gnälla för, bara kötta tillbaka. Sen hade vi no prov, och de gick fan jävligt bra! 3 poäng från MVG, så de var inte fyskam ;) Sen var det dags för dom efterlängtade breven! Vi skrev brev åt oss själva när vi gick i sexan, som vi fick tillbaka idag. Och fan vad jag fick skratta. Ung&dum, right Riina? ;) "han säger att han skulle offra sitt liv för mig, men jag vet att han ljuger." snacka om att såga någon vid fotknölarna, jävlar vilken bitch jag har varit. "Och jag blir så less på Elin som säger att jag tar "hennes" Riina ifrån henne, när jag och Riina är bästa vänner"  Ja, ojoj, ung och dum, "och Riina är min bästa hopp kompis " ?!?!?!? ;o ingen aning.

Idag flippade min mamma ur på mig, utan att jag egentligen vet varför. Hon skrek och hade sig, sa att jag var otrevlig och är emot henne hela tiden. Hon säger att jag har kort stubin, men nog fan kan man ju fråga sig vem av oss som egentligen har det?! Nu är jag less! OHJA, så tycker hon att jag har attityd problem, dock tror hon bara att det är jag som beter mig så mot mina föräldrar. Men verkligheten är lite annan, whatever.

Nu ska jag skynda iväg på träning, klockan hann visst bli mycket! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Riina

Ohjaa, ung och dum var det ja ;oo

2009-02-25 @ 19:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0