♥ - let me think about it.

Funderar på hur jag ska göra med spinningen idag? Är sugen, men har prov imorgon och så är det bandy ikväll också. Har ett tag kvar och fundera, så får se hur det blir. Är sjukt sugen på och köra skoter, men får se hur det blir med även det! Tisdagar är nog skolans jobbigaste dag, nu är det bara två skoldagar kvar och en utedag, sen lov, fyfan så skönt! Och hur jag har längtat, har inte bestämt om jag ska åka till Ylläs hela veckan eller om jag bara ska fara dit under helgen? Vill hinna vara hemma lite också..

Fick tillbaka mitt spanskaprov idag, och de var visst någon som failade.. Hoho! Hade knappt pluggat nåt och jag bryr mig absolut inte om spanska, så spelaroll. Har lagt ner det där och har inga större planer på att kämpa vidare när det gäller det heller. På tal om ingenting så är jag väldigt uppe i varv och är jäkligt glad hela tiden. Vet inte vad det är, positivt iaf!

Sista matcherna för säsongen i helgen. Härnösand x2, våran serie är lite speciell så vi ska möta dom tre gånger sammanlagt, lite konstigt. Har ingen som helst aning om hur det kommer gå. Dom är klara för allsvenskan och vi har ingenting att spela för? Så i mina ögon känns det som att det kommer bli två avslagna-tråkiga-och-se-och-spela-matcher. Men förhoppningsvis ska vi väl kunna plocka nån pinne iaf. Övrigt om säsongen som har varit vet jag inte vad jag ska säga. Vi gick in i div 1 utan några som helst förväntningar och en väldigt ung trupp och det började rätt bra. Sen blev det dåligt med träningar och tjorv med tränare, så då gick det utför. Sen har vi väl ryckt upp oss litegrann men känns som att vi fortfarande står still. Förhoppningsvis blir ALLTING bättre till nästa år, från försäsong till sista träningen. Hoppas jag verkligen på, för jag tycker det är så himla kul med bandy. Men summasumarum så tycker jag absolut att vi ska vara nöjda, vi hade inga förväntningar på säsongen, så vi har gjort det superbra med vårat unga lag.



Nu ska jag öppna biologiboken..

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0