♥ - tränatränaträna

Finns det något skönare än då man tränat stenhårt och sen får komma hem och dö i soffan? Tror fan inte de. Känner mig riktigt nöjd och belåten. Har även fått lättat på mitt hjärta idag och fått sagt hur det ligger till. Skönt men det gör ändå lite ont. Skönt också att Ida är på bättringsvägen! Det gillar vi :)

As jobbig bandyträning idag! 50, 100, 150 i TIO jävla minuter, usch fyfan! Sen start och stopp och jaga varandra hur länge som helst. Är så jäkla trött nu, ska krypa ner under täcket och sova så man inte ser helt förjävlig ut imorgon. Imorgon blir det spinning och sen måste jag plugga. Har no prov på onsdag, och jag kan ingenting. Vet knappt vad det handlar om. Släppte bomben till pappa idag, att jag typ skiter i skolan. blev det liv i luckan, fyfan. Haha =)

Härlig vecka!
Idag; Snörugby, gym, träning
Imorgon; Spinning
Onsdag; Idrott och träning
Torsdag; Träning
Fredag; VILA
Lördag; Match
Söndag; Match

tummen upp för det (Y)

SOV GOTT! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0