♥ Use somebody

Just hemkommen från skolan. Orkade inte vara kvar. Har sån jobbig hosta vilket gör att man får skallebang. Missar ändå inget viktigt idag. Så då gör det ingenting. Måste bara slå en pling till mami. ALLTSÅ, lokaltrafiken i Kalix. SÅ JÄVLA VÄRDELÖSA. Passar aldrig tider, står att den ska komma halv typ, så kommer den kvart i, yeeey! Glad man blir, så står man där i tights och de är typ tio minus och snöstorm. Sen när man väl kommer in i bussen kliver nån over size lady in och slänger med väskan så man får snö i hela ansiktet. Fan vad sånna där jävlar kan förstöra mina dagar. Nog om det!

Åh, jag blir så fundersam. What to do?
Just nu vet jag ingenting. Jag vet inte ens vad jag själv vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0