♥ Jag hatar söndagar

"Ibland undrar jag hur vissa människor kan vara så grymma som de egentligen är ibland. Jag undrar om alla människor på detta jordklot är födda med ett samvete eller om vissa glömdes bort, när de gällde själva samvetet. Jag vet att jag aldrig skulle kunna göra en sådan sak som jag syftar på och om jag inte skulle vara säker, så skulle jag ta reda på själva saken så jag skulle vara säker. Men helt enkelt så finns det vissa människor i denna värld som tar de osäkra före de säkra och chansar." Men ja, antagligen är jag väl en av dom. Och de står jag för och jag ÄLSKAR att leva på de sättet att man inte vet vart livet bär en. Med ena foten över gränsen. Jag bryr mig inte, för jag är så jävla nöjd så de finns inte. En skitsak som jag inte ens bryr mig om.

Förövrigt är det kul hur rykten börjar gå så snabbt! Kul att alla vet vad jag gjorde igår, bara de att jag inte ens visste de själv. Men right, tro vad fan ni vill. Fortsätt prata skit, de kommer ni långt på! AAAAANGRY.



Show me what it's like
To be the last one standing
And teach me wrong from right
And I'll show you what I can be
And say it for me
Say it to me
And I'll leave this life behind me
Say it if it's worth saving me



Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

En utmaning ;)



http://anneliee.blogg.se/2009/february/en-utmaning.html#comment

2009-02-15 @ 18:41:29
URL: http://anneliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0