♥ If you had one shot

Fyfiskarna vad jag mår dåligt! Har ont i mina ögon från igår och mitt huvud håller på och sprängas. Kroppen gör ont att så fort man ens funderar på att röra tv-kontrollen äre kört. Det är inte lätt när det är svårt, verkar som att de är nå feber på g. Ska krypa ner i sängen och vila ett tag. Sen blir det team sportia och förhoppningsvis en ny bandyklubba. Har nämligen slagit sönder min. Träning ikväll, men den blir det väl inget av..

Prov imorgon, känner mig så fruktansvärt omotiverad och plugga. Men what to do, bara och göra det. Men det får bli ikväll. Sen måste jag bara få skriva hur otroligt ARG jag var igår när jag skulle sova. Det bara sprutade tårar från ögonen och atm ville jag bara dö. USCH, hade jag haft ett skott och en möjlighet, ohja, jag hade tryckt på avtryckaren. ALLA GÅNGER! Fyfan.

Nationella idag gick bra, skrev en krönika om mörker. Får se vad det blir för resultat, kändes bra iaf! Sen måste jag bara få tillägga vilka jävla skrattretande personer det finns. Nåja, nog om det. Sängen nu! Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0