♥ Freedom song

Har absolut ingen blogglust. Ska lägga ner det här tror jag, orkar aldrig skriva, och har aldrig något och skriva om heller. Helgen var trevlig. fredag var jag med Elin och Ida på IP och bastade samt åkte skridskor och lite annat. Ovanligt att vi var vi tre, men det var mer än trevligt och de gör vi gärna om.

På lördag åkte jag, Elin och mamma till Haparanda. Köpte faktiskt ovanligt mycket. En väska, två par skor, linne, bälte, tunika, sjal, tröja typ, smycken och nå klämmor. Det var välbehövligt om inte annat. Sen hade jag inga som helst planer för kvällen, eftersom alla skulle toffla. MEN då skriver ♥Elin♥ ett mess att hon inte alla skulle toffla. Blev överlycklig och for iväg till henne. Vi hade ingenting och göra, men tur som var messade Anton. Så vi invigde våra klackiskor och for till Sunken där det var partaj. Ska aldrig mer i hela mitt liv ta på mig dom där skorna, man fryser bokstavlingen tårna av sig, fyfan. Då var lesshetsfaktorn HÖG. Nåja, det var trevligt där. Inte för att vi hann vara längre än två timmar men det var trevligt iaf, trots att kvällen avslutades i hetsiga diskutioner och tårar för endel.

söndagen fortsatt alla diskutioner och sen var det bandy. Sen for jag till syster och hjälpte henne och städa samt baka. Och på tal om henne så måste jag ju säga grattis! Hon fyllde ju faktiskt 20 igår! ♥

Äh, nu får det räcka :) hej bara hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0