♥ Face down

Dagen har gått väldigt fort. Spanska provet gick inte så bra, och matte provet igår behöver vi inte ens prata om. Men nu orkar jag inte vara seriös nåmer, för mina betyg räcker för att komma in på handels, så det spelar inte så stor roll. Har varit på nån föreläsning idag och den var mer än värdelös, men skönt att sluta halv ett iaf. Har träning 21.15 idag, jobbigt och träna så sent. Men ska faktiskt bli ganska kul och träna iaf. Har inte kunnat träna ordentligt på typ två veckor, har varit sjuk och ryggen har varit lite små dålig. Tur att det är på bättringsväg iaf!

Förövrigt börjar jag vara otroligt less på kylan! Nu har det varit 20 minus i typ två veckor, nu vill vi ha varmare och vår, dock är det ett tag kvar, men ändå. Har inga som helst planer inför helgen, får se vad jag hittar på.

Nu ska jag lägga mig och se en film, vilket oftast slutar med att jag somnar!

Bra låt!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

"Oftast"

2009-02-19 @ 18:13:55
Postat av: Anne-Lie

Ska du gå på Handels snygging ? ;)

2009-02-20 @ 14:24:33
URL: http://anneliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0