♥ aaaangry'

Jag är arg! Väldigt arg. Orkar inte skriva nån orsak utan vi konstaterar bara att världen är full av idioter, right Jonatan & Ida? Underbart och höra allt skitsnack. Jag bryr mig inte, inte de minsta. Tänker jag fan inte göra heller, bara dra ett careface och skita i de. Imorgon är allt glömt och då menar jag verkligen A-L-L-T. För nu är de sagt så, och så blir de! Idag har vi typ inte haft nån skola känns de som. Missade spanskan på morgon för att de var så kallt och bilen bråkades med oss, tur som var kom Lenis och Idis the one and only guys och hämtade miiiig =) Drack te på skolan, sen slutade vi typ. Hehe myt men nästan. Sen gick jag och Ida och pratade så mycket skit som de bara går! Men de är härligt.

Nu ska jag fan gräva fram nike skorna och bege mig ut på en löpartur! MYSIGT, spinning ikväll och sen mys på rammelbergsvägen, tummen upp för de! (Y)

Byebye


Kommentarer
Postat av: Ida

ANGRY

2009-02-12 @ 15:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0