♥ - I give you all a girl could give you.

Idag har vi haft friluftsdag! Riktigt roligt faktiskt. Vi började med att vara olydiga och ta ner skyltar för att sen åka på dom (fråga inte). Gick som det gick och traktorn stod riktigt felparkerad, så de blev smällar och sen halkade "allas våran Jennifer". Haha, fyfan vad kul! Sen skriller och sen bastu och mys. Sen har jag och Riina varit och åkt skoter, kul som tusan. Dock är ju min röv typ död nu, så mkt som jag flög av, hahahhaa.

Nu funderar jag stark på att städa mitt rum. Ser ut som fan här inne! Sen träning halv åtta, efter det blir det nog en sväng till Ida och Ronny skulle jag tippa på. Nä, nu ska jag fan städa, hej bara hej

Pussycatdolls - Tainted love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0