♥ - supergirl

Idag har jag varit riktigt duktig! Efter skolan städade jag och bror i stortsett hela huset. Sen städade jag mitt eget rum, bytte sängkläder, rensade en låda och städade till i garderoben. Har t.o.m tvättat idag, lite duktigt jag är! Sen har jag och pappa hängt upp spegeln i mitt rum, blev fint. Nu har jag precis landat här, har ätit pizza alldeles nyss och det var... skitäckligt idag. Nu ska jag gå och hänga tvättmaskinen och sen kommer Elin hit. Förhoppningsvis med en godispåse åt mig, sen blir det film&mys hela kvällen, riktigt trevligt. Har match klockan 13 i Karlsborg imorgon, så det blir lugnt på slåttervägen 19 idag.



Måste bara säga hur otroligt skönt det är med lov! Har inte haft nån som helst motivation att plugga sista tiden, så det kom perfekt nu. Vet inte vad som har hänt med mig. Finner inte motivation till nånting, är bara grinig och sur åt alla lärare hela tiden. Har inga större planer för lovet. Blir Ylläs på torsdag! Blir väl att umgås med Ida & Elin en hel del skulle jag tippa på. Men annars vet jag inte. Ska bara ta det som det kommer och ta det otroligt lugnt, lär väl bli lite skoter sen också.

Om och om igen får du mig att falla för dig..


Kommentarer
Postat av: En vän:)

Du suger :)

2009-02-27 @ 23:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0