When it was just a fling before now, you're the one

Godmorgon! (Ja fakitskt...)
Jag som skulle var duktig och stiga upp klockan elva. Nä minsann, så blev det inte. Vaknade klockan nio när pappa och rörkillen kom hem hit. Var hur pigg som helst, men tänkte att det var skönt att ligga kvar i sängen en stund. Klockan hann bli tio, så tänkte jag att jag skulle blunda en stund, YEAH RIGHT. 13.15 slog jag upp ögonen, panik, japp.

Jag som tänkte gå på en långprommis. Men inte fan hinner jag det nu inte. Ska springa ikväll så det går liksom inte. Irriterande, men sånt är livet I guess ;-) Nåja, ska väl gå och försöka fixa nån slags lunch (läs: frukost.) nu.


nån bild från i vintras, söt hårfärg :) eller så inte.

SNOSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0