and I lift my hands and pray, to be only yours

Som sagt så hade vi födelsedagsmiddag här hemma för mig igår. Blir ju faktisk stor imorgon.. ;) Fick mig en ny söt liten dator, PERFEKT med tanke på att min andra piper så jävla mycket så men får tinitus. Sen fick jag massvis med pengar som bara gjorde extra kaching på kontot, absolut inget fel i det! Och en ny parfym, samma som jag redan har. Fast den är tom. Och så ska jag få en till av Ika imorgon! man borde fan fylla år mer än en gång per år!

En sån liten söt dator fick jag;



Och inte att förglömma den finaste presenten av dom alla som jag fick av hjärtat :)


Så hade han också köpt ett dubbeltäcke och ett påslakan den sötnosen :)


Sen är ju frågan vad som hände igår precis när vi hade lagt oss i sängen?! Jag minns bara att jag fixade filten för fönstret och sen var det morgon helt plötsligt. Var så jäkla trött igår ;o

Nåja, glöm nu inte att det är 31/8 imorgon! ;) VIKTIGT!

Mer bilder från kvällen finns på facebook!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0