om det är fel att älska dig så vill jag inte ha rätt

Jag har fått träningsvärk i mina ljumskar sen simningen igår, jobbigt läge! Fråga är hur det ska gå och åka skridskor idag. För det första har jag inte åkt skridskor på snart sex månader, plus ljumskarna. Blir roligt iaf! Hur jag tjatar om denna bandyträning, feeelåt! (ska bara skriva efter träningen ikväll också... sen ska jag låta bli) Jag har förövrigt hämtat mina skriller idag också ;)

Idag har vi haft vanliga lektioner i skolan, men dom har ändå varit lugna. Har inte gjort något speciellt, bara gått igenom kurserna och lekt på matten ;) haha. "hej jag heter poffe och jag gillar popcorn" haha, fyyyytusan vad rolig han är!



Några bilder från skolavslutningen. Innerst inne så kommer jag faktiskt att sakna 9F ♥ Tur att man inte var brun på bilderna heller, för det vore synd!

Nu ska jag gå och få mig lite mat i kistan ;)
 PUSS & GO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0