Saying that I'd look better if I was thinner, but you know you should of loved me for my inner

Hejsan :) Satt mig precis här, har precis ätit lite och Nille for just iväg på sin träning. Första skoldagen idag, var väl med blandade känslor man började skolan igen. Känns på något sätt skönt att få in vanliga rutiner igen, för på sommarlovet har man inte alls några sånna? Sen när man skulle börja på en ny skola, ny klass och nya klasskamrater? Men som allting verkar just nu så tycker jag det är bra än så länge! När man börjar skolan efter sommarlovet betyder det att vi går mot kallare tider, och det om något gillas starkt! För då slutar alla fotbollsbrudar spela fotboll och vi får komma igång med bandyn riktigt ordentligen, vilket gillas starkt! Och till det jobbiga - allt pluggande & stiga upp före fan på morgonen.. Men nu är det "bara" tre år kvar, förhoppningsvis går det fort!

På tal om bandy så har vi fått istider, hur jag längtar! Fan vad kul! Heeeeelt sjukt. Måste fara på team sportia och hämta ut mina nya skridskor. Ååååh vad kul :)




Jag har som alla andra gjort mig en farm på facebook. Så nu ska jag skörda mina SuperBerries sen ut och löpa, sen bio med hjärtat :) ♥

PUSS & GOSS

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh istider!! de gillas (y)

2009-08-24 @ 22:01:42
URL: http://jeeeeenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

När börjar vi på is =) !? Vad har du beställt för nya skridskor ?

2009-08-25 @ 08:18:36
Postat av: Anonym

Lägg upp en bild på dina nya skridskor =)!

2009-08-25 @ 08:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0