kan du se på mig så som jag ser dig och vill du vara med mig som jag vill vara med dig? håll mig nära nu, det är bara jag och du

Hej igen! Nu har jag och Riina varit och simmat - fytusan vad skönt det är alltså! Känslan i kroppen nu efteråt, man är helt utmattad och trött. Längtar redan att få krypa ner under täcket, ska bli så skönt.

Imorgon går vi på is, jag kan knappt vänta! ÅÅÅÅH :) Efter skolan måste jag föröka hitta alla mina bandygrejer, men det kommer bli ett jäkla mysterie kan jag säga. Har i stortsett ingen aning om vart nånting finns. Men det blir morgondagens problem! Nu ska jag lägga mig och se "A walk to remeber hade jag tänkt" - som typ är världens bästa film. Blev så sugen när Ida sa att hon hade sett den. Och så tror jag att vi hade mazariner hemma, FAN VAD GOTT!


Andra dagen i skolan - 2008


Andra dagen i skolan - 2009

Och förövrigt vet jag nån som blir ett år äldre på måndag ;)


You be my only, no need to worry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0