If that's ok with you?

Det finns en slags känsla, en känsla jag inte kan sätta ord på. Skulle kanske vela kalla det trygghet, men samtidigt så är det någonting annat. En känsla till en person. Om man funderar på vad man skulle sakna hos sin bästa kompis eller sin pojkvän t.ex? Vad man skulle sakna om det en dag skulle ta slut eller något annat skulle hända. Man skulle inte sakna att bara ha någon att somna med. Det går att ersätta. Närheten skulle man sakna till en viss del. Men annars? Vad skulle man sakna. Jag skulle sakna alla dessa småsaker. Som att t.ex bara smita ut i natten och göra jävulskap, eller att bara gå upp mitt i natten och bara äta en macka tillsammans. Att veta att ingen lämnar sina kläder kvar hos mig. Att inte ha någon där som bara finns till? Det är väl att vara trygg att VETA att man har allt det just nu. Men förstå att vara utan det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0