If you wanna make the world a better place, take a look at yourself then make a change

Andra skoldagen idag. Ovärd dag om jag får säga det själv, började typ 9.15, lekte stureleken i en timme, åt bullar och sen slutade vi, värt? Inte i mina ögon ;) Efter skolan for jag, Nille & Micke ner på stan gick på team sportia och väntade på Lisa. Sen åt vi lunch på kina, gott som tusan! Efter det åkte jag buss till skolan och hämtade cykeln.

Och när jag cyklade hem så var jag på så jäkla bra humör och tänkte "när jag kommer hem ska jag kolla facebook en sväng, sen städa mitt rum, efter det äta middag, sen träna och sova i tid". MEN såhär blev det; Jag satt vid datorn mer än en timma, jag såg hur stökigt mitt rum var och gick och la mig i sängen och sov, tills nu! ÅNGEST - nu är jag seg som bara den och jag vill allt annat än träna. Tänkte fara och simma idag, hoppas jag får någon med mig, annars är det segt..

Och vilken tur jag har, Riina skulle komma! Så nu ska jag äta lite, sen bege mig mot sporthallen!



Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0